Pages

Sunday 29 January 2012

UJIAN ALLAH :')

heyy diari ujung jari . 
sayanggg kau ketat ketat . 
nothing to sayy laa tapi aku nk tulis something .
 hari ini pening kpale sajaa sbb tdo yg terlalu lame .
 weyhh ,, aku sangat ngntok -.- .
HUHU semalam pakatnyer nk kuar sampai mlm je . 
sudahnyer overnite .
dengan tak prepare pape men setuju je .
memang tak reti nk pkir laa kn ape nk jadi .
first dalam kete abg lom ajim bising spek RAY BAN dye laa kn sudah patah .
alaa spek je pn .
haha
malam tu pulakk lepas makan . 
hubby punyer wallet tercicir .
heyy time ni aku mmg gelabah glerr
dalam hati jelaa .
abes laa tak dapat kawin duit dye dah ilang .
puihh punyer orang dok pkir mcm tuu .
HAHA
punyer laa pusing balik g kedai makan sudahnyer Hafiz tajuddin yang jumpe .
ahhh cakkduss betul kamu ni sayang :)
cewahh ckp orang yg aku nie phone pn leyy tinggal dalam lab .. senyap senyap laa kn kononnyer
sampai di lenggong ,, sedang mereka bermandi manda ..
Ya Allah ,, kaki farizzuan terbelah . berdarah darah ..
jangan tanye laa darah mm mne .
aku tak sanggup nk tengokk laa .
membuak buak gitu .. takott sangat . skali tengok aku pn boleyhh nk pitam laa kn . 
maaf laa farizzuan .. aku bukan tanak tolong kau tapi ramai dah mereka yg menolong ..
ohh TIDAKK saya TAKOTT darah 
lantak laa kau nk kate ape weyhh
ganas ganas takott darah !
eeeeuwww
after that bawak farizzuan g emergency ..
3 jahitan wooo . shitt . X
memang hadiah bufdayy kau laa kn jadi mcm nie.
aku tido je dalam kete. tkot punyerr pasal .
dalam kete plakk tbe tbe bising suara si farid ,,
aku : heyy korang dah kenape bising bising ??
farid : cover sport rim kete tercabutt
aku : dalam aty *whathenyahhh ??lepas satu satu jadi 
memang tak jumpa laa cte dye kan . 
sudahnye decide g rumahh muzakkir . 
kami tidur kat sana around 8 a,m bangun sarapan ,, g beli cover sport rim ..
aku dgr cina uh ckp rm110 upenye 1satu rm10
haha .
lepas selesai pakat sume balik . tamau dahh tambah hal laen .
>.<
moral nye : pasni kene lebih haty haty .

No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK