Pages

Friday 27 January 2012

PENTOL di pagi hari ヅ

heyy dude ,,selamat pagi facebook ,, selamat pagi twitter , selamat pagi blogger ,, haha
selamat pagi sayang 
tabiat aku ..
setiap pagi lepas solat subuh aku akan bergegas lompat ke katil and connect berukband aku .
semata mata nk on facebook , secret twitter , and ym (video call ary ary )
tgk muka tiap pagi baru makin sayang
salah satu sebab utama .. 
aku tau biasanye hubby aku akan on9 pada waktu waktu mcm tu .
internet laju katenye .
itu alasan jep sbb dye slalu tak sempat nk on9 dimalam hari.
kesian dye byk keje nk buat mlm mlm ( sambil tangan di bahu mate ke atas )
huh,,
setiap GF pn msty nk BF yg romantikk .
heyy shayang saya tak perlu itu semua . ape guna kalau romantik tapi takk sayang
tapi saya sedih bilerr awak tegur org laen tapi saya
cume koleksi friends on9 awak .
takpe saya tak kesah semua tuhh . 
saya sedar saya siapa .
kalau awak tak tegur saya hari tu ,,
bler saya nmpk awak on9 serius saya lega sangat
buatlahh sukahati awak .
saya masih sayang awak.
arioss
 ヅ

No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK