Pages

Saturday 14 January 2012

seliper kene curik !

tajuk macam gempak . yaahh memang gempak .
actually bukan seliper aku pun . mr.boyfie law kita kuar awal msty seliper awak tak ilang kn .
huhu
serbe salah . maafkan saya .
tapi saya dah belikan seliper baru kan kan .
amek saja jdkn hadiah bufday taun nie . ( hoho boley plak macam tu kan )
gurau saja sayang . hee.
kat atas tu bukan pointnyer skunk . pointnyer skunk sapa laa yg berani mencuri uh . heyy kau yang curi tu tak sear ke semalam ari jumaat ( pe kene mengena ? ) ahh lantak laa. kalau kau nk curi pn pergi laa curi seliper org laen heyy kesian mr.boyfie aku laa siakk . 
law aku dapat kau mmg tak lama laa kau idup . 
kat situ jugak lahh kau kene . hishh .
ape nak jadi laah dengan makhluk tuhan skunk .
tuhan bg anugerah sempurna perlu ke kau guna untuk ambil barang orang lain .
kesian laa dekat mereka yang teraniaya tuh .
mcm h**** .
ape pun tak bley
>,<

No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK