Pages

Wednesday 11 January 2012

arini aku mmg saje laa nk update diari kesayangan aku nie kan .
sebab ketidak puasan hatisan aku terhadap mereka mereka .
ape salah nye jika kami memakai seluar ngn kemeja untuk ke kelas ? (!)
tidak ade salahnye kn .
hurm korang dengki sbb uh bg mcm mcm alasan .
aku ckup bengang bler org nk tegur tp diri sendiri pn buat bende yang sama .
asalnye dr lecturer yg ckp aku kurang ajar keluar ikut pintu sebelah tepi dewan .
heyyy , kalau tanak org keluar ikut situ apesal kau buat pintu .
sudahnye marah marah
bler aku masuk balik kononnye nk amek aty laa kn tbe tbe kene tahan sebab pkai kemeja dgn suar slack .
heyy WHATHENYAHH la korang .
tak phm ke keselesaan student student . 
nk tegur tp men pkai hembus je .
nk ckp kami tak elok , kau rase diri kau elok sgt ke .
heyy cermin diri dulu sblm tegur org . jgn malu kn diri sendiri laa bila ape yang kau ckp tak boleyh itu kau buat (!)
>,<



No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK