Pages

Wednesday 14 December 2011

MEMORY GIATMARA !

aku tak tau nk ckp ape pasal GIATMARA nie .
ape yg mampu aku share gambar gambar je :)




+ NUR IKA _dlm kelas slalu tidur
+JANNAH_fanatic gler dekat DOMO *beg pn DOMO
+EDAYAH_konflik mse bercinta je . kuat tdo jugak
+AIENHANA_ape yg broken pn tak tau . saja jaa pun :)

aku ngn dayah makan dalam kelas .
nasi lemak LELA DOGOL
>,<
HAHAHA


mmg saja aku letak gambar blur nie .
ustaz tgh bg ceramah aku ngn si fanatic DOMO ni sebok dok pose kt blakang :)

bersama kak mirani and mr.ayed jamaluddin

dah macam makcik makcik tukang bersih uh
sbnrnye tgh gotong royong tp bg kami gambar itu penting
boleyh ckp setiap ape yg ktorg buat ade gambarnye .
ade memorynye :)


mereka kawan kawan aku .
sangat sayang pada mereka
selalu kongsi cerita
wt usrah sama sama *eceh
makan pn kongsi , bukan kedekut tp nk eratkan tali persahabatan kami .

sedih bile suatu hari NUR IKA tangguh kn GIATMARA sbb dpt UITM .
dye laa org FIRST tggl kn kami .
walau pape pun KAMI tetap SYG NUR IKA <3

 sekarang semua dah berpisah . pergi kejar kejayaan masing masing . tp keakraban persahatan kami tetap dalam hati .

Ya ALLAH , kau sayangi lah serta lindungilah mereka walau dimana jua mereka berada .
sesungguhnya aku menyayangi mereka seperti mereka menyayangi ku juga :)

No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK