Pages

Monday 12 December 2011

I STALK YOUR PROFILE


dok boring boring niari membuatkan aku nk tulis entry , almaklumlah entry sblm nie pn aku dah ckp sejak sejak nie tahap kamalasan diri aku membuak buak mcm bubur dah masak.
mr.boyfie dok post lagu nie kt pacebook .
suruh aku dgr .
actually bkn dgr jee , tgk skali org yg nyanyi and men gitar uh . aishh
HAHA .
lagu nie mmg sweet . terus jadi minat dok dgr larh lagu nie ulang ulang kali . 
sbnrnye appreciate ape yg mr.boyfie bg kat aku .
nk berkongsi laa katekan .
eh .. tamau dah ckp byk .nk dgr lagu nie .
so aku nk bg korang dgr kt blog aku , aku pulak malas nk p amek kt youtube , 
so pandai pandai laa cr sendiri k >,<

tenkiu HUBBY <3

I stalk your profile – Jazz Hayat

Ooh... Ini kisah sedih ku
Aku mengharap kan
Sesuatu yang tak pasti

Disaat kau disisiku
Hidupku terasa indah
Hidupku penuh
Warna warni
Seperti pelangi

Ku akui ku rindukanmu
Saat kau tiada di sisi
Hancur hatiku
Bila kau Sudah berpunya...

(chorus)

I stalk your profile when I miss you
Tengok semua gambar you tanpa jemu
I stalk your profile when I miss you
Adakah kau juga memikirkan ku

Semua gambar-gambar you bersama si dia
Dalam captionnya kata mu aku cinta dia
Reaksi ku meluat sedih pun ada
Memang kau ini player tapi malangnya
Ku mahu kau Jua..

(Repeat chorus)

Bridge:
Kau seolah memberiku harapan
Disaat sunyi rasa kesepian
Kau seolah memainkan perasaan
Ingin ku membenci mu tapi aku yang
Tak tahaan

(Chorus)

lalala
enjoy guys ,,
sambil sambil uh jgn lupe tgk org yg dok men gitar uh .
kesengalan dye buat aku tak benti nk ketawa >_<

No comments:

Post a Comment

ADUAN PENDUDUK